Nieuwe devolo Multiroom WiFi Kit creëert overal snelle internetverbinding

Brussel, 18 mei 2017 – devolo introduceert de Multiroom WiFi Kit, een innovatief Powerline-product dat zorgt voor een snelle internetverbinding in alle ruimtes bij je thuis, van de kelder tot de zolder. Voor deze snelle verbinding maakt de Kit gebruik van je eigen elektriciteitsnetwerk. Dit betekent dat je met al je mobiele en vaste toestellen – onder andere smart-tv, gameconsole, smartphone en laptop – altijd toegang hebt tot een perfecte verbinding, waar in huis je ook bent.

259468 mr%201 628d16 original 1506507484

Een stabiele oplossing: wifi via het elektriciteitsnetwerk

De Multiroom WiFi Kit is een eenvoudige oplossing voor wifi-signalen die te zwak zijn om het hele huis te voorzien van een snelle en stabiele internetverbinding. De Kit bestaat uit een basisadapter en twee dLAN® Powerline-adapters die gebruikmaken van het elektriciteitsnetwerk om data over te brengen. Op deze manier staan muren en plafonds een probleemloze, stabiele internetverbinding met maximale bandbreedte niet langer in de weg.

Eenvoudige set-up

De Multiroom WiFi Kit is eenvoudig te installeren en bevat drie producten: een basisadapter die is verbonden met de router en in een stopcontact wordt geplaatst, en twee dLAN 1200+ wifi ac-adapters. Deze adapters zijn te gebruiken op elke verdieping en elke kamer waar de wifi-verbinding hapert. Dankzij WiFi Clone – een exclusieve devolo-technologie – voeren de adapters de routerconfiguratie automatisch uit.

Krachtige gigabit Powerline-technologie en supersnelle wifi

De devolo Multiroom WiFi Kit heeft een bandbreedte van 1200 Mbps via Powerline-datatransmissie en wifi ac. Daarmee beschikt het product over de snelste transmissietechnologieën die op dit moment op de markt zijn. De adapter kan tegelijkertijd gebruikmaken van de 2.4 GHz- en de 5 GHz-frequentieband, zodat je altijd beschikt over een supersnelle internetverbinding. Daarnaast heeft de dLAN 1200+ wifi ac twee gigabit LAN-poorten die zorgen voor een snelle verbinding met desktopcomputers, externe harde schijven en home-entertainmentapparaten als smart-tv’s en gameconsoles. 4K-streaming, online gaming en video-oproepen zijn met de Multiroom WiFi Kit dus geen enkel probleem. De belangrijkste troef van dit product is de devolo range+technologie met MIMO-technologie (Multiple In Multiple Out). Deze technologie maakt gebruik van alle drie de kabels in het elektriciteitsnetwerk, wat betekent dat je data supersnel overgedragen worden.

259467 mr%202 a07d5a original 1506507484

Prijs en verkrijgbaarheid

De devolo Multiroom WiFi Kit is verkrijgbaar bij retailers voor een adviesprijs van 299,90 euro.