Ontdek met devolo de magie van een perfecte internetverbinding op IFA 2017

Brussel, 30 augustus 2017 – Over een paar dagen is het eindelijk zover: dan opent IFA zijn deuren en reizen bezoekers van over de gehele wereld af naar Berlijn. In stand 129 in hal 6.2 presenteert devolo onder het motto ‘The magic of a perfect connection’ innovatieve oplossingen voor de beste Multiroom WiFi, een nieuwe gigabit-Powerline-generatie voor snel internet uit het stopcontact, en nieuwe, grote updates voor devolo Home Control – het simpele smart-homesysteem voor meer comfort, gemak, veiligheid en energiebesparing. Met deze gloednieuwe technologieën versterkt devolo zijn positie als toonaangevende leverancier van producten voor een modern smart home.

devolo Home Control: nieuwe functies voor nog meer comfort en gemak in het smart home

Met Home Control zette het bedrijf in Aken, Duitsland, nieuwe standaarden in de smart-homesector. Sindsdien heeft de productlijn al diverse internationale awards in de wacht gesleept. Op IFA 2017 presenteert devolo nieuwe software-updates, zoals de nieuwe smart wizard die de setup van Home Control nog eenvoudiger maakt, en de nieuwe geofencing-functie van de Home Control-app. devolo demonstreert hoe Home Control huizen niet alleen in no-time veiliger maakt, maar ook zorgt voor meer comfort en gemak. Bovendien bespaar je dankzij de slimme technologie eenvoudig op energie.

Al het goede komt in drieën: de nieuwe dLAN 1200 triple+

Met de introductie van de dLAN 1200 triple+ op IFA 2017 geeft devolo gehoor aan een wens van veel klanten: een Powerline-adapter met drie poorten en de snelste, meest betrouwbare dLAN-technologie mét groot bereik. De dLAN 1200 triple+ van devolo is voorzien van drie gigabitpoorten, zodat nog meer onlineapparaten binnen het netwerk via een Ethernet-kabel voorzien worden van een snelle internetverbinding – en dat zonder te hoeven boren of overal kabels aan te leggen. Doe de Powerline-adapter gewoon in een willekeurig stopcontact en geniet dankzij de gigabitpoorten direct van snel internet.

De nieuwe gigabitgeneratie

De nieuwe modellen in de dLAN 1000-serie zetten met betrouwbaar, flexibel en gigasnel internet via het elektriciteitsnet de standaard in hun klasse. Dankzij de unieke range+-technologie van devolo zorgt de nieuwe dLAN 1000-serie voor een groter bereik en betere prestaties voor supersnelle wifipunten bij elk stopcontact – en dat tegen een aantrekkelijke prijs. Elke adapter is vooraf geconfigureerd en dus direct klaar voor gebruik. Simpelweg inpluggen, op de koppelknop drukken en klaar.

Alles onder controle met de nieuwe devolo-app voor eersteklas thuisnetwerk

Tijdens IFA 2017 kunnen bezoekers een eerste blik werpen op de nieuwe devolo-app. Het moderne design, de snelle bediening en verbeteringen in gebruiksvriendelijkheid maken het instellen van een sterk thuisnetwerk met behulp van de devolo-app nu nóg eenvoudiger. De nieuwe app voor het instellen en configureren van het thuisnetwerk is vanaf begin 2018 beschikbaar.

devolo kijkt ernaar uit je te ontvangen bij de devolo-stand, nummer 129 in hal 6.2. Neem om een afspraak te maken contact op met devolo@lvtpr.com.